halloween

Värmen och solen är tillbaka i Santa Monica för tillfället, idag har vi haft 30grader. Sån ångest att jag inte solade men imorgon måste jag hinna med några timmar. Det är ju Halloween i helgen så det hade varit trevligt med lite färg. Mellan klasserna idag åkte vi för att spana in Halloween utbudet. Eftersom USA är extrema fanns det allt möjligt att välja mellan. Det slutade med en Alice i underlandet klädsel för min del. För Lis min förvirrade men härliga rumskamrat slutade det med en M&M dräkt. Hon tar lätt hem roligaste klädslen. Till Halloween åker vi till Santa Barbara för att fira. Det ska visst vara sjukt stort där. Sen åker jag kanske hem efter en natt, tvek om man klarar mer än en natt på golvet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0