the city of angels

Spenderat en hel dag inne i west H. Linnea och jag hade lovat varandra om vi båda fick A skulle vi dit och gå och äta på Toast. Matkoma! Vädret vart helt underbart. Kunde suttit och myst där hel dagen. Det är tokigt mycket svenskar i denna staden. Idag satt Martin Björk bakom oss och åt och snackade kärlek. Senare kom även Idol Alice och joinade hans bord. Herregud! Svenskarna invaderar Los Angeles. Innan dess hade Liam Hemsworth gått förbi och då jäkla blev det fart på paparazzisarna som också satt och åt vid bordet jämte. Han är ju dock inte svensk. Men lite smått kändis tätt idag. Efter Toast gick vi en runda i Beverly Center där det var ett private event för nya Narnia filmen som snart kommer ut. Skådespelare från filmen och massa barn var där. Fick sjuk huvudvärk efter deras skrik. Nu ligger jag i sängen och i kväll kommer jag kolla mig igenom alla svenska tv program som gått i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0