Fullpott

Drog mig upp runt halv 7 och gick igenom det sista inför provet. Svårt att veta hur det gick men på torsdag får jag reda på det. Alltid lika spännande. Idag fick vi tillbaka midterm i Communication. FULLPOTT, 15/15! Vet knappt vad han går efter. Men det verkar ju funka de jag skriver så.. På lektionen fick vi se ett avsnitt sex and the city och sedan diskutera de olika karaktärerna. Ge oss fler lektioner av den sorten. Ikväll ska mitt A firas med bio. Due Date hade vi tänkt. Sägs vara rikigt bra.

Ge mig helg, ge mig nästa vecka, ge mig JUL!
Puss!


Kommentarer
Postat av: HT

Braaa sassy! vad sägs om Malmö på nyår? =)

2010-11-11 @ 17:57:25
Postat av: sandra

Duktig kicka ;-) snart e det jul!! puss på dig

2010-11-11 @ 19:48:28
Postat av: Angelica Bengtsson

Inte långt kvar nu! Jag skulle önska att du köpte hem en Id foundation åt mig. Återkommer med vilken :)

Puss på dig!

2010-11-13 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0