MEATLOAF

Mustig meatloaf stod på menyn på Cheesecake factory i The Grove ikväll och en mängd strawberry lemonades. Free refill is the shit. Efter att ha krängt i oss huvudrätten var det dags att gå på de stora grejerna, Cheesecaken! Gillar ju inte cheesecake då va, så det blev warm apple crisp för min del. Ja vad ska jag säga, inte hel nöjd med efterätten. Såg mest ut som louiseS gröt på morgonen. Lockade inte så mycket kanske. Med våra doggy-bags gick vi sen till bion och the social network. Den var väl inte precis top noch, den dög, 3/5 baggar får den.
                          Hatar rent utsagt busstrafiken här. Sitter och väntar på bussen i en timme som ska ta oss till en annan buss. Tiden går och klockan blir halv tolv. Och klockan tolv går sista bussen hem till oss. Då det var iprincip bara att springa till pico blvd. Och när vi just lämnat busshållsplatsen kommer buss fan klart. Men vi lyckas komma på bussen hem och slapp ta taxi som så många andra gånger. GE MIG EN BIL!!

Pappi när du kommer ska jag ta med dig till The Grove och Cheesecake Factory.

Godnatt!




Kunde tro för en stund att man satt hemma i Ljungby vid köksbordet.

Ser smarrigt ut.


Äpplena var goda i alla fall.

Mysigaste The Grove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0