weekend

Har knappt varit hemma i helgen känns det som. För att minska taxikostnaderna sover vi hos Beatrice och Josse. I fredags hann vi med först Premiere och Playhouse. Premiere var inget bra, kass musik. Musiken gör ju allt. Kanske bättre andra kvällar. Sen hann jag bara in och vända på playhouse eftersom Lis inte kom in. De tog hennes leg så nu måste hon fixa nytt. Igår var vi först på Colony och senare åkte vi till Trousdale. Det var kul att dansa av sig lite. Igår natt vred Los Angeles tillbaka klockan så för alla partyanimals blev det en timme extra ute. Nästa helg ska jag inte ut! Hade bestämt mig för att vara hemma i helgen men det ändrades rätt kvickt när alla andra skulle ut. Nu har Lis och jag lagt oss i sängen för att ha Harry P maraton. Ladda inför nya filmen som kommer ut om någon vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0