100 procent

Skrev midterm i Communication idag. Denna gången förstod jag i alla fall frågan eftersom jag hade lexikon med mig. Och det märkes tyvärr på mitt förra prov att jag inte förstod redigt vad som skulle diskuteras. Men inte så mycket att göra åt det, jag satte ju detta provet i alla fall! Igår fick jag reda på att vi har ett fyra kapitel stort prov tills nästa tisdag. Jag fick panik! Vad har hänt? För ett halvårsen skulle jag inte bry mig om jag hade prov knappt men nu får jag panik om jag har en vecka kvar och plugga. Det är väl värmen som gör det. Jag trivs helt enkelt. Vi har över 30 denna veckan och det är svettigt i linne och shorts. Så i helgen blir det förhoppningsvis stranden. Självklart åker böckerna med.

Nu ska jag kolla på detta klippet några gånger till. Kan inte sluta skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0