Teenage Dream

Sov 1,5h igår natt så när vi kom hem igår från Vegas efter 9h bilresa var vi hyffsat trötta. Men sjukt kul hade vi. Vi anlände runt nio tiden på fredag kväll efter att vi snurrat runt i Vegas ett tag för att jag missade avfarten till hotellets parkering. Så när vi kom upp till rummet var det bara att hoppa i partykläderna och köra!

Idag är det outhärdligt varmt i Cali. Tur att vi har takfläkt annars hade de inte gått. Så idag håller vi oss inne och pluggar. Ikväll ser det ut att bli hemmafest i Beverly Hills, men vet i kattsen om jag orkar och kan för den delen. Har en del läxa. Ska sätta igång med den nu så får jag se vad som hinns med. 

Puss! 


Tog oss en evighet att få ut bilen men när vi väl fått den var vi kanon nöjda.

Stannade på vägen och köpte färdkost.



Det var country eller brus som gällde i öknen någon annan radiokanal fanns inte.

Rullade in i Vegas till Sweet child of mine och stämningen var på topp.


Treasure Island

I ett rum klämde vi sex tjejer in oss.



Kastade i oss maten på 15min för att fort skynda vidare till Haze.


Varför åka till Paris när du kan åka till Las Vegas?



Poolparty på hotellet.

Alla från 21 till 50 dansade loss vid poolen.


I vegas vill de inte att man ska dricka vatten, en liten flaska kostar 8dollar
men vi behövde inte gå törstiga för de.

Utanför Ceasars Palace.

The Bank



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0