show me love

Igår kunde man trott att vi var på gayklubb, det var vi och bögarna på Robyn. Vi var där tidigt för insläppet började 7 och sen stod det att konserten skulle börja 8. Inte förens runt nio kommer en tjej klädd i något som Lady gaga skulle kunna ha på sig ut på scen. Vi höll att dö. Hennes musik (om man nu kan kalla det de) var outhärdlig. Precis när man trodde att hon skulle sluta började hon på nästa "låt". Ibland kallade hon även in sin dansare som var klädd i en stor hood tröja och ett par röda tights som gjorde någon aerobics liknande dans. I en timme höll detta på. Inte förens runt 11 visade sig Robyn på scen men jisses vad det var värt väntan. Aldrig sett en sån cool tjaj. Grym! I mitt nästa liv ska jag bli som Robyn. 

Nu har jag gått på helg och har inga stora planer på att hitta på något speciellt. Se nya Harry P filmen kanske. Annars har jag en del att ta tag i, uppsats att skriva, skruva ihop ett bord, städa och tvätta. Ser ut att bli en kanon helg.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0