Making Up For Teenage Crime

Har lagat köttfärsås för första gången idag. Blev inte lika god som pappas men den dög. Så nu har jag hela frysen full, behöver knappt laga någon annan mat tills dess att jag åker hem. Ikväll blir det restaurang besök på tredje gatan med Lis och Linnea. Hade tänkt att hinna med lite julklappsshopping till bästa bror. Vill säga nu till honom vad jag ska köpa men jag får hålla mig. Imorgon ska vi på HP så nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på femman med Lis måste ju hinna se klart den innan imorgon. Filmerna är ju tokigt långa så man somnar ju efter halva.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth Robertsson

Hej Sannegumman

Det är kul att läsa vad du har för dig, du hittar

ju på saker hela tiden

här tycker man inte det händer något

Har renoverat färdigt nu. nu slipper vi sitta i köket på julafton Välkommen då.

Längtar efter att höra hur du har det

Ha det så gott tills vi ses



2010-11-25 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0